Wsparcie użytkowników systemu RAKS
Głównym fundamentem naszego rynkowego rozwoju jest współpraca z użytkownikami. Nasz cel to wygoda Klientów, jakość, terminowość oraz wysoki poziom merytoryczny naszego zespołu. Dzięki temu od wielu lat skutecznie wspieramy w codziennej pracy tysiące Użytkowników programów RAKS.
Pomoc dla użytkowników systemu RAKS
- Indywidualny Opiekun - Przy wyborze programu oraz jego wdrożeniu, a następnie przez cały okres użytkowania systemu, dajemy indywidualnego opiekuna w RAKS, który pomoże Ci w kwestiach związanych z naszą współpracą.
- Usługi serwisowe - Wystarczy się z nami skontaktować, a pomożemy Ci w rozwiązaniu każdych wątpliwości Umówimy się na wizytę w siedzibie Twojej firmy w dogodnym terminie.
- Indywidualne raporty - Każda firma ma indywidualne potrzeby i specyfikę działania. Przekaż nam swoje potrzeby i wskazówki co do zakresu i sposobu prezentacji danych, a my przygotujemy odpowiedni raport dla Ciebie.
- Nielimitowane wsparcie - Jeśli pojawią się pytania związane z programem, zapewniamy kontakt telefoniczny lub e-mail z naszymi wykwalifikowanymi konsultantami.
- Szkolenia - Wiemy, jak ważna jest wiedza na temat naszego programu oraz znajomość stale zmieniających się przepisów prawa. Nasza recepta to szkolenia. Prowadzimy szkolenia produktowe, merytoryczne, indywidualne i grupowe, stanowiskowe lub w siedzibie RAKS. Sam zadecyduj, co Tobie odpowiada najlepiej.
- Analizy danych w Excel’u - Do analizy danych firmy w Excelu oraz tworzeniu rozbudowanych analiz dotyczących sprzedaży czy struktury kosztów, dostarczamy odpowiednie narzędzia. Wzbogacamy Excela o funkcje pozwalające pobierać dane bezpośrednio z bazy programu, które poddajesz dowolnej obróbce.
- Pomoc na początku - W pierwszych miesiącach dostajesz pakiet, który pomoże w łatwy sposób zapoznać się z naszym programem. Specjaliści są do Twojej dyspozycji przy pierwszym zamknięciu miesiąca lub naliczeniu listy płac. To jeden z wielu przykładów usług, jakie możemy zaoferować.
- Usługi zdalne - Pomoc dla użytkowników systemu RAKS oferujemy również od ręki. Gdy wyrazisz zgodę, możemy połączyć się przez internet z systemem RAKS, który użytkujesz i pomagamy rozwiązać problem.
- Migracja danych - Możemy dla Ciebie przygotować narzędzie, które umożliwi nawet cykliczne przeniesienie danych z innego programu lub modułu do systemu RAKS. Skontaktuj się z nami i opowiedz, jaki masz problem.